Sunday, August 30, 2009

အဂၤလန္ နည္းျပ ကာပယ္လိုက ရြန္းနီဟာ ရာအူးလ္ ကဲ့သုိ႔ ဂႏၱ၀င္တြင္မည့္ ကစားသမားဟု ေျပာဆို


"ရြန္းနီဟာ အသက္ငယ္ပါေသးတယ္ ဒီထက္ အမ်ားၾကီးတုိးတက္ လာအံုးမွာပါ၊ သူဂုိးေတြ အရင္ကထက္ သိသိသာသာ သြင္းႏုိင္လာပါ လိမ္႕မယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ ကစားသမား ေကာင္းေတြ ေတာ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကုိ နည္းျပလုပ္ဖူးခဲ႕ပါတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္နည္းျပ လုပ္ဖူးခဲ႕တဲ႕ အထဲမွာ ရာအူးဟာ ကၽြန္ေတာ္ အၾကိဳက္ဆံုး ကစားသမားပါပဲ၊ သူတုိ႕ ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ အရည္အခ်င္းေတြဟာ ခပ္ဆင္ဆင္ပါပဲ" ဟုေျပာၾကား လိုက္သည္။
ဆက္လက္ၿပီး "ရြန္းနီဟာ ကၽြန္ေတာ္႕အတြက္ အေရးၾကီးဆံုး ကစားသမားပါပဲ၊ သူ႕ရဲ႕စြမ္းရည္ေတြဟာ မၾကာခင္မွာ ကမၻာ႕အေကာင္းဆံုး ေဘာလံုးသမား ျဖစ္လာေတာ႕မွာပါ" ဟုေျပာၾကား လိုက္သည္။

နည္းျပၾကီးက
"အ၀တ္လဲခန္းမွာလည္းကစားသမားေတြအေပၚၾသဇာရွိတဲ႕ေကာင္းေကာင္းထိန္းႏုိင္တဲ႕ေခါင္းေဆာင္တစ္ေယာက္ကၽြန္ေတာ္႕ဆီမွာရွိပါတယ္၊သူဘယ္သူလဲဆုိတာကၽြန္ေတာ္သိပါတယ္"ဟု ေျပာၾကား သြားခဲ႕သည္။

No comments: